Topic

ACV (1) Addin (265) agenda kristian (3) Agong (1) Akhirat (2) Akidah (5) Al-Quran (23) Al-Quran Digital Readpen (3) Amanah (8) Anak yatim (2) apple cider (1) april fool (1) Aurat (1) Bajet (1) Bajet 2014 (1) Berita (67) Bonus (1) Cerpen (2) Cinta (25) Coklatminda (1) cuka epal (1) Derma (6) derma palestine (1) Doa (8) Doa Akhir tahun (1) Doa awal tahun (1) Ebook jana RM (13) Elaun (1) Famili (50) free (4) free cash (2) free cek (1) Gaji (12) Gaji Agong (1) gaji baru DG41 (8) gaji baru guru (6) Gaji baru guru 2013 (1) gaji kakitangan awam 2015 gaji 2015 (1) Gaji MP (1) Gaji PM (1) Gaji Sultan (1) Gambar menarik (191) games (1) Gula Stevia (2) Gula stevia air zam-zam (2) guru (2) guru berkesan (1) guru oh guru (1) Hadith (27) Halal (14) Halloween (1) hari guru (1) Hari ibu (1) Hijrah (11) Hudud (2) Hukum (10) ilearn (1) ilearn ace (1) ilearn sasbadi (1) ilearnace (1) ilmu (6) Imam Mahdi (1) internet (1) IRM (1) Islam (1) isreal (1) Isu (302) jadual gaji 2015 (1) Jaga aurat (1) jam azan (1) Jenaka (65) Jom belajar (35) Jom melabur (10) Kesihatan (147) Kiamat (2) komputer (3) Kristianisasi (1) laksa sarawak (1) laksa sarawak hj Manan (1) Make money (53) MAS (1) MAS MH17 (1) MAS MH370 (1) Meaning of life (1) MH17 (1) MH370 (1) mindtech education (1) My Qalam (4) myqalam 4 kids (1) onexox (1) online survey (1) pa (1) PAK21 (1) palestine (1) Pasport Khulafak (3) PasportRasul (4) paste laksa (1) paste laksa sarawak (1) pembelajaran online (1) percuma (5) perlindungan takaful (6) Pilihanraya (2) Plan Medical card (1) Plan Ummah (1) PM (2) Politik (4) promosi (1) PRU 12 (1) PruBSN (6) prubsn takaful (1) Rasul (2) Rasulullah saw (3) Raya (1) Renungan (153) Rezeki (14) RM percuma (2) rumah rasul (1) Saham akhirat (1) sajak guru (1) sajak guru oh guru (1) sasbadi (1) sasbadi online (1) SAVE PALASTINE (5) Sedekah (2) Seminar buat RM (2) Sesat (1) siapalah kita (1) sifir gaji SPBA (7) Sifir gaji SPBA terkini (6) sifir gaji SSM (3) simkad (1) simkad onexox (1) simkad RM10 (1) simkad termurah (1) SPBA (6) SPBA 2012 (3) spba batal (3) SSM 2012 (2) SSM baru (2) Stevia (1) Sultan (1) sunnah (3) survey (1) survey online (2) Syiah (1) Taat ibu bapa (1) takaful (6) takwim (3) takwim 2014 (1) takwim 2015 (1) takwim 2016 (1) Takwim persekolahan 2015 (1) takwim persekolahan 2016 (1) telur tiruan (1) umat (1) Ustaz Haslin (2) valentine (2) web hosting (4) xox (1) zionis (1)

Total Pageviews

Jul 23, 2008

SMS pun boleh buat Duit?...betul ke??



Berapa Yang Sanggup Anda Laburkan
Untuk Perniagaan SMS Anda?

RM1,000? RM2,000? RM5,000? Atau RM10,000?

Simpan Wang Anda Dahulu Sekiranya
Sekiranya Anda Tidak Tahu Apa-Apa
Mengenai Perniagaan SMS!

Seminar yang akan menceritakan satu persatu rahsia bagaimana untuk memulakan perniagaan dan pemasaran SMS yang menguntungkan dengan modal dan risiko yang paling minima.

FAKTA!

Di Malaysia,84juta SMS dihantar sehari dengan purata

seorang menghantar 4 SMS!

RM33.2 bilion pula telah dibelanjakan tahun 2006

untuk SMS sahaja!

Pendedahan Eksklusif oleh Irwan Dahnil

SMS merupakan antara perniagaan yang baru bermula di Malaysia beberapa tahun kebelakangan ini. Ramai yang telah sedia maklum bentuk perniagaan yang boleh dilakukan dengan SMS tetapi ramai yang hanya menjadi peserta dari menjadi usahawan. Tidak ramai yang terlibat dengan perniagaan SMS ini.

Mengapa SMS? Bayangkan dalam sehari rakyat Malaysia menghantar 84 juta SMS! Sekiranya setiap caj SMS dikenakan 10 sen, ini bermakna RM8.4 juta dibelanjakan semata-mata untuk SMS sahaja. Secara purata seorang rakyat Malaysia menghantar 4 SMS dalam sehari, menjadikan jumlah transaksi SMS adalah suatu volume trafik yang tinggi.

Teknologi SMS telah lebih sedekad berada di pasaran Malaysia. Tetapi berapa ramai dari kita yang benar-benar mengambil kesempatan ke atas teknologi ini. Teknologi datang dan pergi, dan anda perlu pastikan teknologi SMS tidak meninggalkan anda (tanpa sebarang kesan kewangan) seperti yang berlaku seperti 'dot-com bubble' pada akhir tahun 90an.

Keistimewaannya, perniagaan dan pemasaran SMS ini telah ramai yang telah tahu. Ramai yang faham bagaimana boleh menghasilkan pendapatan, kini tibalah masa untuk anda memulakannya.

Anda akan disajikan dengan langkah satu persatu, perniagaan SMS dari rumah.Mahukah anda ditunjukkan cara bagaimana memperolehi wang dari SMS seperti dilakukan oleh Akademi Fantasia dan Astro? Anda tidak perlu menjadi pakar ICT atau strategis untuk memulakannya

Saya akan membongkarkan Rahsia Perniagaan dan Pemasaran SMS secara live kepada anda bagi memulakan langkah pertama anda memperolehi duit dari setiap SMS yang rakyat Malaysia hantar!



MODUL #1 - 'Ketahui Potensi Sebenar SMS'


Perniagaan SMS Malaysia vs Pasaran SMS Antarabangsa. Kalau kita rasa pasaran Malaysia cukup luas, anda bayangkan apa yang anda boleh lakukan dengan pasaran di luar sana.

Memilih produk yang laris dan mampu terjual dengan sendirinya. Bosan dengan perniagaan ringtone dan undian SMS ? Sudah tepu? Seminar akan mendedahkan 7 Perniagaan yang 'ever-green' yang tidak lapuk ditelan masa, sentiasa popular di hati pelanggan!
*Melakukan perniagaan SMS dari rumah. Perniagaan yang boleh diceburi secara sambilan yang menghasilkan keuntungan lumayan.
Strategi Serampang 2 Mata. Konsep kerniagaan SMS yang lebih besar dengan melayan keperluan SMS korporat dan organisasi. Kelebihan SMS dimana anda boleh membantu korporat untuk menjual produk mereka, dan pada waktu yang anda juga boleh menjual produk anda?
Pelajari kaedah perniagaan SMS yang mudah seperti ringtone, undian SMS, derma SMS, horoskop, keputusan cabutan 4D, keputusan bola sepak dan SMS kata-kata romantis.
Fahami pernyataan SMS sebagai Best Effort Services untuk mendalami SMS lebih lanjut.
Ketahui Persepsi Songsang pelanggan terhadap perkhidmatan dan usahawan SMS. SMS mewarisi label 'penipu' yang tinggalkan oleh penipu-penipu yang menggunakan Akademi Fantasia dan sebagainya.
Terokai SMS sebagai alat perniagaan, pemasaran dan produktiviti. Bezakan antara 3 kaedah tersebut untuk benar-benar anda fahami apakah matlamat SMS dalam industri anda.
Peluang untuk anda melihat demonstrasi 'live' bagaimana penipuan SMS boleh berlaku!
dan banyak lagi..

MODUL #2 - 'Menjadikan SMS Sebagai Alat Promosi Berkesan'
Buat Duit Dengan Promosi. Konsep unik SMS yang membolehkan anda menukar kos promosi anda kepada suatu perniagaan. Sedangkan orang lain terpaksa membelanjakan wang untuk promosi, anda pula menjadi trend setter untuk menukar kos kepada pendapatan.
Anda mempunyai sesuatu kemahiran atau pengetahuan yang tidak ramai orang tahu ? Anda boleh mendapatkan duit dengan pengetahuan yang anda tahu melalui IOD dan PRB. Merupakan konsep yang paling popular untuk anda mendapatkan wang dari setiap pengguna telefon bimbit.
3 Way SMS. Konsep pemasaran baru yang agresif yang perlu digunakan oleh setiap perniagaan untuk memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada pelanggan
Rakan teknologi - jangan laburkan duit anda dengan teknologi, jika anda belum bersedia. RAHSIA 'POKET KOSONG' - bagaimana anda boleh menjimatkan wang anda lebih RM4,000 dari dibelanjakan.
Bagaimana memiliki aplikasi SMS tanpa sebarang kos ? RM0.00!. Pendedahan eksklusif!
Mengapa anda perlukan SMS dalam perniagaan anda ? Anda mungkin akan terasa ketinggalan apabila pesaing anda telah mula meneroka SMS sebagai senjata perniagaan dan pemasaran mereka.
Bagaimana mengukur kejayaan pemasaran, promosi dan kempen SMS anda ? Apakah kayu ukuran yang digunakan untuk menyatakan bahawa pemasaran SMS anda berjaya ?
Adakah pelanggan bersedia dengan pemasaran SMS ? Adakah pelanggan suka dengan iklan-iklan SMS yang datangnya dari sumber yang tidak dikenali ? Seminar ini mendedahkan bagaimana anda boleh menggunakan SMS secara berkesan dan tidak menimbulkan kesan negatif kepada pelanggan anda.
Apakah Aktiviti Pemasaran yang anda boleh gunakan dalam SMS ? Kupon, maklumbalas, tempahan dan sebagainya.
Anda lihat sendiri contoh-contoh kejayaan di depan mata syarikat, perniagaan dan organisasi yang telah berjaya menggunakan SMS sebagai satu alat produktiviti yang berkesan.
dan banyak lagi..


MODUL #3 - 'Memilih Iklan Yang Membawa Trafik SMS'

Cara mempromosikan perniagaan SMS anda yang boleh dilihat oleh beribu-ribu pelanggan anda.
'1 Pelanggan, 10 Sen'. Konsep perniagaan kecil-kecilan, tetapi menjadi.
Apakah langkah yang perlu lakukan bila ada pesaing? Bagaimana menghadapi pesaing yang mempunyai modal yang besar ?
'Money Matters'. Langkah satu per satu bagaimana anda mengira kos perniagaan SMS anda, jumlah pelaburan dan juga anggaran pulangan. Jangan terpedaya dengan formula pengiraan perniagaan SMS yang tidak munasabah. Perniagaan mestilah realistik dan 'berpijak di bumi nyata'
'1-2-FLY!'. Bagaimana anda ingin menguruskan perniagaan SMS anda dari hari bermula anda menerima SMS dari pelanggan anda, sehinggalah perniagaan berkembang.
Apakah kategori Usahawan SMS yang ada di Malaysia ? Apakah imbuhan, risiko dan peluang setiap kategori itu? Anda tentukan apakah kategori usahawan yang anda ingin ceburi.
Apakah kelebihan sebagai Content Provider ? Bagaimanakah anda membuat jump-start sebagai Content Provider?
Pelajari bagaimana menjadi Gateway Provider, kos dan juga tanggungjawab.
Ketahui bahawa telco mendapat keuntungan dari perniagaan SMS ini. Pecahan pendapatan akan dibentangkan dalam seminar.
Bagaimana bermula sebagai usahawan SMS ? Ketahui berapa sebenarnya kos untuk menjadi usahawan. Penting untuk anda membuat perkiraan mengenai pelaburan yang diperlukan dalam perniagaan SMS. Rahsia 4 Langkah akan didedahkan!
dan banyak lagi..

MODUL #4 - 'Tips-Tips Kejayaan Perniagaan dan Pemasaran SMS'
"Saya usahawan SMS, anda juga usahawan". Cara berfikir seorang usahawan SMS yang betul menentukan kejayaan perniagaan SMS yang diceburi.
Cabaran Perniagaan SMS. Setiap perniagaan tentu mempunyai risiko. Seminar ini tidak hanya mendedahkan tentang kekayaan dan keseronokan berniaga SMS, tetapi juga memberikan anda 'warning alert' tentang risiko perniagaan.
'Pendapatan SMS Bulanan Yang Tetap'. Kunci dan prinsip kejayaan perniagaan yang kekal lama dan bertahan.
'Buat Apa Yang Orang Buat'. Cerita bagaimana orang 'buta' yang menjadi kaya dengan SMS Best Practice.
EKSKLUSIF! Peluang perniagaan SMS yang terbaik yang pernah wujud di Malaysia.
Bagaimana membuat iklan yang paling murah tetapi efektif ? Rahsia kejayaan perniagaan SMS adalah dengan mengurangkan kos dan meningkatkan keuntungan. Ketahui caranya.
Ketahui kekuatan setiap iklan sama ada majalah, akhbar, radio dan televisyen. Apakah media yang paling memberi kesan kepada perniagaan SMS ? Media iklan merupakan penentu respon kepada perniagaan SMS anda.
Bagaimanakah rasanya kita mendapat wang dari telco ? Pendedahan mengenai laporan trafik dan bagaimana pembayaran dibuat oleh telco.
Perniagaan SMS adalah perniagaan yang memerlukan kesabaran. Pelajari Matriks Pendapatan yang mengira jumlah sebenar perniagaan SMS anda. Eksklusif laporan perniagaan Irwan Dahnil sendiri!
Dari seminar ini, ketahui langkah seterusnya. Perjalanan anda tidak akan terhenti di sini. Sertai alumni Seminar Perniagaan dan Pemasaran SMS yang memberikan anda peluang yang lebih luas dan terbuka mengenai perniagaan SMS. Peluang untuk anda menghubungi Irwan Dahnil sebagai panduan perniagaan SMS anda.
dan banyak lagi..

(petikan dari http://www.akademisms.com)

No comments:

Post a Comment